lördag 7 april 2012

Välkomna till min blog

Denna blog kommer att handla mest om spel och allt som går att relatera till spel. Hur långsökt det än må vara. Fast det kommer nog inte bli särskilt långsökt eftersom jag inte gör så mycket annat än att just spela spel. Det kommer att bli tajt att uppdatera denna blog eftersom jag redan på förhand inser att det kan gå ut över mitt spelande. Hemsk tanke, men vad gör man inte för att passa in. Välkommen till min planet, till Planet Nimn!

Lyssna gärna på denna remix till nästa gång vi hörs!

http://www.youtube.com/watch?v=NGkOb-tSFYM&feature=relmfu

2 kommentarer:

  1. stilren design, mycket bra innehåll, glimten i ögat och intressanta synvinklar
    4,5 loggor! ;)

    /DG

    SvaraRadera
  2. Tack för det! Dissa gärna senaste inlägget Zelda älskare som du är:)

    SvaraRadera